Reklamace
Něco se pokazilo? Společně to vyřešíme. Dejte nám o problému vědět pomocí reklamačního formuláře.
Při odesílání zboží, prosíme:
- reklamované zboží zabalte do vhodného pevného obalu, aby nemohlo dojít k jeho následnému poškození nebo jinému znehodnocení,
- reklamované zboží doručte osobně nebo libovolnou doručovací službou na adresu wpj s.r.o., Lánovská 1475, 543 01 Vrchlabí,
- balíček nezasílejte na dobírku, takové zásilky nemůžeme převzít.
Postup při vyřizování reklamace
Jakmile obdržíme váš balíček, budeme vás informovat e-mailem. Situaci co nejdříve prověříme a do 3 dnů vás budeme informovat o způsobu vyřízení reklamace. Na vyřízení reklamace máme 30 dnů, snažíme se však, aby doba vyřízení byla co nejkratší.
Kontakt
wpj s.r.o., Lánovská 1475, 543 01 Vrchlabí
E-mail: info@wpj.cz
Tel.: 566 466 176 (PO-PÁ 8:00-16:00)
Reklamační řád
- Kupující je povinen dodané zboží bez zbytečného odkladu prohlédnout a o případných zjištěných vadách do 5 dnů informovat prodávajícího.
- Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit písemně (e-mailem) do 5 dnů od převzetí zboží. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady. Popsat, o jaké vady se jedná a jak se projevují. Písemné oznámení kupující odešle do sídla prodávajícího.
- K reklamaci je nutné předložit kopii faktury a doklad o dodání a zaplacení zboží, jehož vady jsou reklamovány.
- Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
- Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do tří dnů od obdržení reklamace, o způsobu vyřízení reklamace.
Práva a povinnosti z vadného plnění jsou detailněji popsány v Obchodních podmínkách.